Ønsker du å klatre?

v/ Jørn Øvervoll

Bardufoss Storhall kan tilby klatring til alle som kan dokumentere klatre kompetanse, eller er i følge med en som har. Klatring administreres av BOIF Klatreklubb som leder av Marie Cecilie Stenseth. Klatreklubben arrangere kurs etter behov. Sjekk med lederen i klatreklubben for evt påmelding.

Hvordan bli medlem?

Medlemskap i klatreklubben koster kr 1000.- pr år. I tillegg må man være BOIF medlem. Det koster kr 100.- pr år.

Gå på BOIF.no og trykk på linken "Bli medlem". Du registrerer deg så i klatreklubben. Du blir belastet kr 100.-, og når klatreklubbben har saksbehandlet får du faktura fra dem.

Alle skal registrere seg i Klatrehallen før klatring. Det er flere grunner til dette. Du samtykker til at du kjenner til reglene og ditt ansvar ifm klatring. I tillegg er det viktig for storhallen å vite hvem og hvor mange som bruker klatreveggen.

Husk å skru av ALLE lysene hvis du er siste som forlater klatrehallen.

Ansvar:  Ansvarserklæring_Oppslag.docx

Priser:  Klatring drop.docx